Franquícia’t

Franquícia Escola Bressol Txanogorritxu - Llar d'infants Caputxeta Vermella

Si tens ganes d'iniciar el teu propi negoci i gaudir del que fas , si disposes de sensibilitat educativa, Escola Bressol Txanogorritxu és la teva franquícia d'escola infantil.

Et presentem una proposta ferma, segura i efectiva i no et deixem sol en el procés.

Una vegada aconseguit el creixement local a Euskadi de vuit escoles bressol, hem obert les portes de l’escola bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella a nous socis via franquícies a nivell nacional. Descobreix els avantatges d’estar franquiciat!

Escoles Infantils “Caputxeta Vermella – Llars d'infants Txanogorritxu”, una gran marca per recolzar un negoci present, propòsit i molt futur

Els bons resultats del mètode educatiu que reben els nostres alumnes, la nostra proposta que els nens aprenguin jugant, els serveis d'estimulació primerenca, el suport personalitzat familiar i la immersió dels més petits en els idiomes predilectes de cada zona (Castellà, Català, Euskera, Anglès, Gallec, etc… en cada Comunitat Autònoma el corresponent), així com haver aconseguit ser una de les Escoles Infantils del Segle XXI en tots els aspectes, han fet que el creixement dels nostres centres educatius hagin superat qualsevol expectativa.

Escoles Infantils Txanogorritxu - Llars d'infants Caputxeta Vermella, és una franquícia de serveis especialitzats, en concret, en Educació Infantil per a nens de 0 a 3 anys.

Contrastades i divertides tècniques d'estimulació on aprenen jugant, generen inquietud per aprendre i desenvolupen la seva psicomotricitat, i l'expressió corporal i musical.

Una atenció personalitzada que posa les bases per al desenvolupament de la seva seguretat i Intel·ligència Emocional i un acompanyament continuat d'activitats extraescolars, festes, activitats amb els pares, etc.

Perquè optar pel sistema de franquícia?

Hem culminat el nostre creixement intern aconseguint la important xifra de més de 600 alumnes repartits entre tots els franquiciats de les escoles bressol des que ham començat aquest nou projecte, i per això considerem que és un bon moment per obrir les portes a nous companys de viatge via franquícies a nivell nacional.

El detonant per decidir-nos a franquiciar nostra marca ha vingut pel reconeixement de les families i les ganes de transmetre el nostre missatge a la resta de les famílies.