Franquicia llars d'infants

Característiques

Nostres Escoles Bressol, a banda de ser centres educatius, també són una zona d'oci que posem a la disposició dels nostres clients una solució comercial amb tot tipus de productes infantils

Les “Escoles Bressol Txanogorritxu - Escoles Infantils Caputxeta Vermella” són unes Escoles Infantils modernes i innovadores capaces d'oferir educació a nens de 0 a 3 anys, en horari continuat des de les 7.00 fins a les 20.00 tots els dies lectius de l'any.

Combinem els serveis propis d'un centre d'Educació Infantil amb els de un esplai amb classes d'anglès, ioga infantil, ludoteques extraescolars, celebracions de festes i aniversaris etc.., i una solució comercial amb tot tipus de productes infantils, a l’abast a la nostra web amb només un "clic". Amb aquest model, pretenem aconseguir un entorn familiar i personalitzat per a cadascuna de les necessitats dels nostres clients.

treballa i gaudeix franquicia caputxeta vermella

Totes les Escoles Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella segueixen unes directrius visuals i de model de negoci amb l'objectiu d'oferir una imatge atractiva per a nens i pares

• Compliment de la legislació vigent a cada província
  • Almenys un aula per cada tram d'edat