Franquicia't

A les escoles bressol Txanogorritxu t'ajudem a engegar la millor Escola Infantil i fem un seguiment perquè el teu projecte avanci cap a l'èxit

Els inicis són sempre durs, a les escoles bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella ho sabem bé, i per això ens preocupem d'oferir el millor servei al nostre abast, acompanyant al nou franquiciat pas a pas.

El procés per posar en marxa una escola bressol Txanogorritxu / Escola d'educació infantil Caputxeta Vermella té quatre punts bàsics:

Personal qualificat

Més

Disposar d'un personal titulat i amb la formació adequada i qualificada, no només és un requisit legal que s'ha de complir en qualsevol escola infantil, sinó que és un dels principis bàsics del nou projecte que aneu a poxar en marxa.

El departament de Recursos Humans de les Escoles Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella acompanyarà i assessorarà al franquiciat en la cerca, selecció i formació del personal del centre.

Compliment de la normativa vigent

Més

Les Escoles Bressol o Escoles Infantils han de complir estrictament la normativa vigent. A les escoles bressol Txanogorritxu - Escoles Infantils Caputxeta Vermella hem establert un sistema educatiu que, a més de complir la normativa local, autonòmica, nacional i europea referent als centres infantils i d'oci, compleix es normes de seguretat que nosaltres mateixos ens hem imposat per a les nostres Escoles Bressol o Escoles Infantils.

El primer és la seguretat i el benestar dels nens que estan al nostre càrrec. Per això hem seleccionat un mobiliari especial que evita qualsevol tipus de perill als més petits.

Assessorament i formació contínua

Més

Un dels objectius de les Escoles Bressol Txanogorritxu - Escoles infantils Caputxeta Vermella és conèixer i aplicar les millors cures que es poden proporcionar a nens de 0-3 anys, pel que comptaran amb assessorament pedagògic, tant intern com a extern.

A més, posem en mans dels franquiciats tota la nostra experiència professional, assessorament normatiu, assessorament econòmic i fiscal a través del nostre gabinet professional, i també acompanyem al nou membre de les Escoles bressol Txanogorritxu o Escoles Infantils Caputxeta Vermella sempre que ho necessiti.

Qualitats i compromís

Més

Les persones que decideixen començar un nou negoci han de posseir una sèrie de qualitats, com són la il·lusió per un nou projecte, oferir la millor qualitat en el seu treball i el gust per cuidar fins al més mínim detall.

Volem ajudar-te a realitzar un dels teus somnis i per això et tindrem en compte a tu i a tots els teus clients gràcies al seguiment continu de l'adreça de les Escoles bressol Txanogorritxu - Escoles Infantils Caputxeta Vermella. Pensem que és un projecte de futur i que pots posar en marxa avui mateix.

Oferir una Escola Bressol com Txanogorritxu - Escola Infantil Caputxeta Vermella és oferir qualitat, seguretat i la millor cura als més petits

Sempre comptant amb el suport de la franquícia en els dissenys de cada centre, les llicències d'obra, i d'obertura, aconseguir el nombre de matrícules necessàries per fer rendible l’escola bressol des del primer dia, començar a treballar amb els pares, definir el mètode de treball, el contracte amb les empreses especialitzades en el millor catering infantil, i un llarg etc...