franquicia't

Acompanyament en la posada en marxa de la franquícia

T'oferim totes les facilitats per engegar la teva pròpia franquícia de Escoles bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella, i que el procés sigui un joc tant pels nens com per als adults

Des del primer contacte amb la nostra central de Escoles bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella, un equip de professionals començarà a treballar per implantar junts un Projecte Educatiu, d’acord amb les necessitats actuals i disposarà de línia directa amb tots ells per ajudar-te a tot moment.

ajuda obrir franquícia escoles bressol Caputxeta Vermella

Des del primer moment, posem an marxa tots els nostres departaments per facilitar-te cada pas

Departament d'Expansió

• Presentació personal de la franquícia Escola bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella.
  • Vistiplau al local seleccionat per a la implantació de la Escola bressol o Escola infantil.
  • Avantprojecte específic del nostre departament d'arquitectura per al local seleccionat (Plànols inicials).
  • Estudi de mercat i competència de la zona, amb establiment del mercat potencial i objectiu (càlcul d'ingressos i despeses empresarials).
  • Lliurament del contracte de Franquícia, on es recullen les qüestions tècniques i econòmiques

t'ajudem

Departament d'Implantació

La fase d'implantació es du a terme amb la col·laboració dels nostres professionals que li ajudaran en cada pas a seguir:

• Sol·licitud de les llicències d'obertura i autorització administrativa, amb la presentació del projecte als estaments públics de cada municipi.
  • Adaptació del Projecte Educatiu i curricular de les Escoles bressol Txanogorritxu, a cadascun dels centres.
  • Formació específica al Gerent-Direcció, per a la informació-captació al client (famílies) amb totes les bondats de la Escola bressol o Escola Infantil.
  • Supervisió d'obra en el local, que trigarà aproximadament 110 dies des de l'inici de l'obra fins a l'obertura del centre.
  • Labor comercial amb documentació pròpia de les Escoles bressol Txanogorritxu - Escoles Infantils Caputxeta Vermella per a la captació de matrícules que garanteixin la rendibilitat del centre.
  • Procés de selecció i formació dels educadors.
  • Implantació de la documentació oficial de la franquícia per donar acolliment a les famílies i als nens.
  • Coordinació de l'obertura de cada Escola bressol - Escola Infantil.

Departament d'Operacions

Un cop l’Escola bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella s'obre al públic, la direcció de la nova Franquícia es fa càrrec de la gestió del dia a dia amb ajuda del Departament d'Operacions de la matriu.

Des d'allí reforçem els coneixements adquirits a la formació prèvia i amb el manual operatiu lliurat, vetllem pel funcionament de la nova unitat franquiciada perquè es dugui a terme conforme als principis i experiències que hem viscut.

Disposaràs d'una organització que treballa tots els dies per millorar i cuidar de la seva empresa i dels seus franquiciats, perquè dediquis el teu esforç i coneixement a allò que els pares exigeixen: la cura, atenció i formació dels seus fills.

Posem al seu servei un ampli equip de professionals amb la missió de facilitar-te tots els passos en la creació i engegada de la teva nova franquícia

Tota l'experiència la hi transmetem als nostres franquiciats d'una forma personalitzada i individualitzada.

Una Escola bressol o Escola d'Educació Infantil és una excel·lent oportunitat empresarial per a aquells emprenedors atrets per una activitat tan apassionant i gratificant com és la cura i l'educació dels nostres petits.

En definitiva, a les Escoles bressol Txanogorritxu - Escoles Infantils Caputxeta Vermella treballem diàriament per fer que la seva franquícia sigui un negoci rendible i gratificant.