Qui Som

Escola de pares

A les Escoles Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella, hem desenvolupat una Escola de Pares amb la qual podreu aprendre a comunicar-vos amb els vostres fills, utilitzar diferents eines per entendre'ls millor, resoldre conflictes, primers auxilis ...

Durante el curso escolar ofreceremos diferentes acciones formativas para padres relacionadas con los primeros auxilios, la alimentación infantil etc… y de orientación para padres primerizos en el proceso educativo de sus hijos, de forma totalmente gratuita.

nosaltres us ajudem

L'Escola de Pares es desenvoluparà a través d'una sèrie de tallers i conferències coordinats per un equip de professionals i amb una durada d'entre 60 i 90 minuts. Tot això amb l'objectiu de proveir i brindar recursos i eines als pares que els permetin ajudar els seus fills dia a dia.

Ser pares avui

Des de l'Escola per a Pares de l’Llar d'infants Caputxeta Vermella es busca crear un espai de reflexió acompanyant a les mares i pares en el procés educatiu dels seus fills

La paternitat i la maternitat no són matèria de la universitat, ni hi ha un manual de receptes.

L'educació d'un fill implica, des del nostre punt de vista, crear un clima i condicions prou favorables perquè pugui desenvolupar el seu ésser en el món, és a dir, arribar a sentir-se amo de la seva vida i el seu futur, podent al mateix temps ser responsable de la cura de si mateix.

Propòsit de l'Escola de Pares

• Reflexionar sobre les diferents problemàtiques que enfronten els nens a les diferents edats, des del naixement fins a l'autonomia.
  • Proveir als pares i mares de recursos que els permetin ajudar els seus fills en aquestes problemàtiques.
  • Brindar instruments a pares i mares per poder complir millor el seu paper en els temps que ens toquen viure.

Descarrega informació relacionada de gran interès

escola de pares Caputxeta Vermella