Qui Som

Família + Escola Bressol

La tasca educativa ha de ser complementària i compartida entre els centres i les famílies per afavorir el correcte desenvolupament dels infants.

Fomentem la relació diària entre les famílies i l'equip de professionals que treballa a les nostres escoles bressol. Per això, ens agrada mantenir una relació personal i estreta amb les famílies dels nostres petits.

La tasca educativa de les Escoles Bressol Txanogorritxu - Llars d'infants Caputxeta Vermella es considera complementària, però mai substitutiva de la missió de les famílies, com a primers i principals responsables de l'educació dels seus fills.

Ens impliquem amb les famílies de forma oberta i natural.

Les Escoles Bressol Txanogorritxu - Llars d'infants Caputxeta Vermella són una continuïtat de la família, per això des d'aquí, s'anima als pares i mares a mantenir una estreta col·laboració mitjançant la relació personal amb els educadors dels seus fills. Amb aquest objectiu, s'ofereix orientació per a les famílies a través de xerrades i conferències, tallers de famílies i l'escola de pares.

Afavorim una comunicació permanent a través del Diari del Peque, informes i reunions trimestrals de seguiment pedagògic

De manera innovadora, a l'àrea privada (intranet) de la nostra web compartim amb les famílies el nostre dia a dia, pujant fotos dels treballs i vivències dels nostres nens.

Les reunions amb els educadors es poden concertar sempre que les famílies i els educadors ho considerin necessari per poder xerrar sobre les inquietuds i l'evolució dels seus fills.

Família i llar d'infants