Qui Som

Menjador de l'Escola Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella

Col·laborem amb una empresa de càtering especialitzat en l'alimentació infantil de 0 a 36 mesos. Menús de qualitat, variats i equilibrats per a totes les edats, amb especial atenció en l'alimentació en cas d'al·lèrgies i intoleràncies alimentàries.

A les Escoles Bressol Txanogorritxu - Llars d'infants Caputxeta Vermella  col·laborem amb una empresa de càtering de reconegut prestigi i molt especialitzada (Ausolan), Certificada pel ministeri de Sanitat i Consum, que ens garanteix una perfecta alimentació i ens subministra els menús diaris adequats per a cada etapa del nadó (puré, transició a la masticació i sòlid).

També disposem de menús especials per a nadons amb al·lèrgies o intoleràncies (celíacs, al·lèrgics a la lactosa, lleguminosa, problemes transitoris, etc.). Consulteu-nos i us prepararem la millor dieta possible.

Menús de les llars d'infants Txanogorritxu - Escola Bressol Caputxeta Vermella