Qui som

Servei de suport familiar

Disposem d'un servei de suport familiar perquè puguis adquirir productes d'ús diari per al nadó (bolquers, tovalloletes, alimentació, etc.) a preus més que reduïts durant tot el curs escolar.
A les Escoles Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella - Escoles bressol Caputxeta Vermella ens preocupem per l'estalvi familiar.

A les Escoles Bressol Txanogorritxu - Llars d'Infants Caputxeta Vermella podeu adquirir una àmplia gamma de productes per al vostre nadó a preus reduïts.

Llets infantils d'Iniciació 1, Continuació 2 i Creixement 3, alimentació per al teu nadó, bolquers de diverses talles de les marques Dodot, Moltex i Indasec, tovalloletes humides així com productes de puericultura.

Tots els productes són de marques reconegudes i de primer nivell; Dodot, Moltex, Indasec, Nestlé, Almirón, Nutriben, Natur Baby, Mustela, Babe, etc.

A les Escoles Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella - Caputxeta Vermella us volem fer estalviar diners però també temps. Podeu recollir els productes que heu adquirit quan vingueu a recollir al vostre nadó.

A més, disposem d'un Servei Gratuït de Bolquers de primeres marques per a tots els alumnes en totes les aules del centre.

També comptem amb els principals productes d'alimentació per als més petits com llets en pols farmacèutiques (d'iniciació, de continuïtat i de creixement), cereals en pols, potets de fruites ...

Productos infantiles a precios reducidos

Disposem d'un espai específic en les Escoles Bressol Txanogorritxu - llars d'infants Caputxeta Vermella perquè puguis adquirir aquests productes durant el curs escolar a preus reduïts.

Productes higiènics

ayuda-familiar2

Servei gratuït de bolquers per a tots els alumnes de l'Escola Bressol Txanogorritxu durant el curs escolar.

Hem signat un acord amb les principals marques de bolquers perquè puguem oferir aquest servei a les nostres escoles bressol:

Gràcies a aquest acord, a més de comptar amb el servei d'ús gratuït durant el curs, les Famílies de Txanogorritxu - Caputxeta Vermella podran adquirir els bolquers i les tovalloletes humides a preu reduït.

Això, què vol dir? Que una família podrà adquirir els paquets de bolquers i els paquets de tovalloletes humides a un preu de majorista. Visita'ns i coneixeràs quant et pots estalviar!

Alimentació per a nadons

En entrar a formar part de la família d'Escoles Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella podràs adquirir productes d'alimentació per al nadó (llets infantils, cereals, potets, etc.) a preus reduïts.

Tots els productes són de primeres marques i els podràs adquirir en l’Escola bressol Txanogorritxu - Llar d'infants Caputxeta Vermella a preu de majorista. Disposem de llets infantils, cereals, potets de fruites sense conservants ni colorants, etc.

Durant tot el curs escolar i en l'horari d'obertura de les guarderies, podràs venir a pels aliments per al nadó que necessitis. També te'ls pots portar quan vinguis a buscar al teu nen.
Pregunta'ns per aquest servei!

Productes de puericultura

A les Escoles Bressol Txanogorritxu - Llars d'infants Caputxeta Vermella - Escoles bressol Caputxeta Vermella subvencionem fins a un 25% de tots els productes de puericultura que el teu nadó necessitarà fins que es faci "gran": bressols, carros, cadires de passeig, cadires de cotxe, vigila nadons i altres productes.

Però no ens quedem aquí! Un dels nostres principals propòsits com Escola Bressol innovadora ha estat buscar solucions per atendre les necessitats d'una família amb un nou nadó o amb més d'un. En infinitat d'ocasions, hem hagut d'aclarir moltes de les inquietuds que, des del primer dia, tenen els pares amb els seus nadons; ¿Quins productes necessitaré diàriament? ¿Quantitat? Quina és la millor marca ?, quin és el millor per a les necessitats del meu nadó ?, necessitaré realment aquest producte?.

Des de les Escoles Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella  treballem diàriament per assessorar les famílies dels nostres alumnes sobre tots els productes que pugui necessitar el seu nadó.

Cures per al Nadó

Igual que amb els productes d'alimentació, a l'entrar a formar part de la família d'Escoles Bressol Txanogorritxu - Caputxeta Vermella - Caputxeta Vermella podràs adquirir productes per a la cura del nadó a cost reduït.

Comptem amb una àmplia gamma de productes pediàtrics de primeres marques com cremes hidratants, cremes específiques per a pells seques i atòpiques, gels i xampús per al bany, olis per a massatges de nadó, així com una àmplia gamma de protectors solars pediàtrics amb el màxim de SPF.

mustela-babe

Durant tot el curs escolar i en l'horari d'obertura de les escoles bressol, podràs venir a recollir els productes per a la cura del teu nadó. També te'ls pots portar quan vinguis a recollir al teu nen.