Escola Bressol Txanogorritxu Ansio-BEC

L’escola Bressol Txanogorritxu en Ansio-BEC on els vostres nens creixeran feliços aprenent.

Pròximament vídeo Life Style escola bressol Txanogorritxu Ansio-BEC

Amb les beques que posa a disposició el Govern Basc, podràs suportar la càrrega econòmica de l'educació dels teus fills. La compra del material escolar, el menjar i la quota del centre, són partides que es poden veure cobertes per aquests ajuts. Des de la nostra Escola Bressol Txanogorritxu de Ansio, t'ajudarem amb tots els tràmits perquè puguis gaudir-les.

L’escola Bressol Txanogorritxu Ansio-BEC (Barakaldo) està ubicada en un local que posseeix al voltant de 285m2, la qual cosa ens permet tenir els nens en un gran espai per a les seves cures i mantenir-los separats per nivells en àmplies aules.

Comptem a més amb una àmplia zona exterior de 75m2 de jocs on els nens poden gaudir a l'aire lliure de manera segura i còmoda, sota la permanent supervisió dels seus cuidadores.

L’escola Bressol Txanogorritxu d'Ansio es troba situada a un pas del BEC a Barakaldo, amb excel·lents comunicacions, ja que es troba a 10 minuts de la parada de metro d'Ansio.

Aulas:

• 2 aules de 0 – 1 anys
  • 2 aules d'1 – 2 anys
  • 1 Patio de Jocs exterior
  • 1 aula d'Usos múltiples/menjador

Els avantatges de l'Escola Bressol "haurreskola" Txanogorritxu de Ansio-BEC:

• Espai Cardio-protegit