Escola Bressol Txanogorritxu Durango

L’escola Bressol Txanogorritxu a Durango és el lloc ideal on els vostres fills desenvoluparan totes les seves habilitats i aprendran divertint-se.

Pròximament vídeo Life Style escola bressol Txanogorritxu Durango

Amb les beques que posa a disposició el Govern Basc, podràs suportar la càrrega econòmica de l'educació dels teus fills. La compra del material escolar, el menjar i la quota del centre, són partides que es poden veure cobertes per aquests ajuts. Des de la nostra Escola Bressol Txanogorritxu de Durango, t'ajudarem amb tots els tràmits perquè puguis gaudir-les.

L’escola Bressol Txanogorritxu de Durango està ubicada en un local que posseeix al voltant de 600m2, la qual cosa ens permet tenir als nens en un gran espai, per les seves cures, diversió i aprenentatge. També ens permet mantenir-los separats per nivells en àmplies aules.

L’escola Bressol Txanogorritxu està ubicada al cor de Durango, propera a la plaça Ezkurdi ho que dona la possibilitat de realitzar activitats a l'exterior amb els nens. Té la nova estació de tren darrere i compta amb diverses línies d'autobús a uns metres de l'haurreskola.

L’escola bressol Txanogorritxu Durango oferirà, a més, altres serveis per als petits com:

• Un gabinet de Psicologia i Psicopedagogia, per assegurar-nos que els nens es desenvolupin perfectament, i ajudar-los a descobrir i potenciar els recursos necessaris per créixer feliços. Per aconseguir aquest objectiu oferim una atenció especialitzada i adaptada a les necessitats de cada família.
  • Servei de suport familiar, perquè els pares que portin als seus petits al nostre centre disposin de totes les facilitats econòmiques en l'adquisició dels productes necessaris per a la cura i l'alimentació del nadó, així com productes de puericultura.

A l'escola bressol Txanogorritxu de Durango, també oferim serveis addicionals com:

• Festes d'aniversari
  • Escola de pares
  • Ludoteca
  • Musicoteràpia

...i moltes altres sorpreses que us convidem a conèixer personalment 🙂

Aulas:

• 3 aulas de 0 – 1 años
  • 3 aulas de 1 – 2 años
  • 1 aula de 2 – 3 años
  • 1 aula de Juegos
  • 1 aula de de Usos múltiples / comedor