Escola Bressol Txanogorritxu Las Arenas-Getxo

Aquí podeu conèixer algunes dades sobre la Guarderia Txanogorritxu "haurreskola" de Les Arenes on els vostres fills creixen divertint-se i aprenent.

L’escola bressol Txanogorritxu de Las Arenas està ubicada en un local que té més de 250m2, amb el que ens permet tenir els nens en un gran espai per a les seves cures i mantenir-los separats per nivells en àmplies aules. Disposem de banys adaptats per a l'aula de 2-3 anys, així com d'un menjador on servim els àpats.

L'espaiosa distribució del centre està pensada per al millor aprofitament de la llum natural i l'eficiència del treball diari.

L’escola bressol Txanogorritxu de Las Arenas se situa en el centre de la població, a menys de 5 minuts de la parada de metro de Areeta (400m), Plaça de l'Estació, ia igual distància del Pont Penjant.

Aules:

• 1 aula d'0 – 1 anys
  • 1 aula d'1 – 2 anys
  • 1 aula d'2 – 3 anys
  • 1 aula d'Usos múltiples / menjador

Avantatges de l’escola bressol “haurreskola” Txanogorritxu de Las Arenas:

• Espai Cardio-protegit