Escola Bressol Txanogorritxu Leioa

Aquí podeu conèixer algunes dades sobre l’escola bressol Txanogorritxu "haurreskola" de Leioa on els vostres infants creixen divertint-se i aprenent.

Amb les beques que posa a disposició el Govern Basc, podràs suportar la càrrega econòmica de l'educació dels teus fills. La compra del material escolar, el menjar i la quota del centre, són partides que es poden veure cobertes per aquests ajuts. Des de la nostra Escola Bressol Txanogorritxu de Leioa, t'ajudarem amb tots els tràmits perquè puguis gaudir-les.

L’escola bressol Txanogorritxu de Leioa es troba a un local d'uns 450m2, amb una gran amplitud, el que ens permet oferir els millors cures als vostres fills i adaptar els grups al nivell adequat del seu desenvolupament infantil.

També disposem d'una zona de jocs exterior ubicat als porxos del local, en un espai de vianants on els nens podran realitzar activitats a l'exterior d'una forma segura i molt divertida. També treballem els hàbits del Joc lliure en un parc municipal que disposem a pocs metres de la Guarderia.
Aules:

• 3 aules d'0 – 1 anys
  • 3 aules d'1 – 2 anys
  • 1 aula de 2 – 3 anys
  • 1 aula de Jocs
  • 1 aula de d'Usos múltiples / menjador

L’escola bressol Txanogorritxu Leioa està pròxima a l'estació del metro de Leioa i situada a menys de 25 metres d'un aparcament públic en una zona de vianants. És l'enclavament ideal per a aquells residents als barris més propers com Aketxe i Udondo i els més cèntrics Elexalde, Iturribide, Donibane-Sant Joan, Ikea i Mendibil. Però amb el pàrquing i en trobar-se en un lloc de pas cap al metro, la resta de barris de Leioa més propers a la ria com Txorierri, Ondiz, Pinueta, Lamiako -Txopoeta i Ibaiondo -Santa Anna, com els més allunyats: Tellería, Basaez, Artatzagana i Aldekoena, tenen a Guarderia Txanogorritxu Leioa com a referent de les llars d'infants de Leioa. I no ens oblidem dels barris alts de Zuhatzu, Peruri, Sarriena, Santsoena i Lertutze.

A més l'Escola Bressol Txanogorritxu de Leioa ofereix els seus serveis a moltes famílies residents a Astrabudua, donada la seva bona connexió i rodalies a aquest punt geogràfic.

Els avantatges de l'Escola Bressol "haurreskola" Txanogorritxu de Leioa:

• Espai Cardio-protegit