Escola Bressol Txanogorritxu Miribilla-Bilbao

Descobreix l’escola bressol Txanogorritxu al barri de Miribilla a Bilbao on els vostres fills creixeran feliços aprenent.

Amb les beques que posa a disposició el Govern Basc, podràs suportar la càrrega econòmica de l'educació dels teus fills. La compra del material escolar, el menjar i la quota del centre, són partides que es poden veure cobertes per aquests ajuts. Des de la nostra Escola Bressol Txanogorritxu de Miribilla, t'ajudarem amb tots els tràmits perquè puguis gaudir-les.

L’escola bressol Txanogorritxu Miribilla està ubicada en un local que posseeix al voltant de 350m2, amb el que ens permet tenir els nens en un gran espai per a les seves cures i mantenir-los separats per nivells en àmplies aules.

L’escola bressol Txanogorritxu del barri de Miribilla a Bilbao aquesta propera a l'accés principal del barri, a l'avinguda Jardins de Gernika i situada a menys de 15 metres d'un parc infantil públic amb els seus homologacions de seguretat ia 50 metres d'un aparcament públic / privat. A prop dels barris bilbaïns de Sant Adrià, Irala i Zabala, és una opció ideal per als residents en barris confrontants.

Aules:

• 2 aules de 0 – 1 anys
  • 2 aules d'1 – 2 anys
  • 1 Pati de Jocs Interior
  • 1 aula d´Usos múltiples / comedor

Els avantatges de l'Escola Bressol "haurreskola" Txanogorritxu de Miribilla:

• .