Escola Bressol Txanogorritxu Mungia

L’escola bressol "haurreskola" Txanogorritxu de Mungia on els vostres fills creixen i aprenen de manera divertida.

Amb les beques que posa a disposició el Govern Basc, podràs suportar la càrrega econòmica de l'educació dels teus fills. La compra del material escolar, el menjar i la quota del centre, són partides que es poden veure cobertes per aquests ajuts. Des de la nostra Escola Bressol Txanogorritxu de Munguia, t'ajudarem amb tots els tràmits perquè puguis gaudir-les.

L’escola bressol Txanogorritxu de Mungia està ubicada en un local que posseeix al voltant de 300m2 i un pati exterior amb el que ens permet tenir els nens en un gran espai per a les seves cures i mantenir-los separats per nivells en àmplies aules.

L’escola bressol Txanogorritxu de Mungia està pròxima a una de les sortides a l'autovia de Mungia, al carrer Aita Elorriaga i situada a menys de 200 metres de dos parcs infantils públics, a 100 metres d'un aparcament públic gratuït ia 110m de la parada de autobusos que uneixen Mungia amb diferents localitats.

L’escola bressol Txanogorritxu de Mungia és perfectament accessible des de qualsevol dels barris de la localitat. (Atxuri, Belako, Billela - pispi, Emerando, Iturribaltzaga, Larrabizker, Larrauri, Laukariz, Markaida i Trobika)

Aules:

• 1 aula d'0 – 1 anys