Escola Bressol Txanogorritxu Sopelana

L’escola Bressol Txanogorritxu a Sopelana és el lloc ideal on els vostres fills desenvoluparan totes les seves habilitats i aprendran divertint-se. Aprenen mentre juguen i es diverteixen.

equipo_sopela_2017

Amb les beques que posa a disposició el Govern Basc, podràs suportar la càrrega econòmica de l'educació dels teus fills. La compra del material escolar, el menjar i la quota del centre, són partides que es poden veure cobertes per aquests ajuts. Des de la nostra Escola Bressol Txanogorritxu de Sopelana, t'ajudarem amb tots els tràmits perquè puguis gaudir-les.

La llar d'Infants Txanogorritxu de Sopelana està ubicada en un local de 170m2, dividit en 4 aules. Així mateix, té un pati exterior de 75m2, el que permet la possibilitat de realitzar activitats a l'exterior amb els nens.

La escola bressol se situa en un lloc cèntric i tranquil, a 4 minuts de la parada de metro de Sopelana.

L’escola bressol Txanogorritxu Sopelana oferirà, a més, altres serveis per als petits com:

• Un gabinet de Psicologia i Psicopedagogia, per assegurar-nos que els nens es desenvolupin perfectament, i ajudar-los a descobrir i potenciar els recursos necessaris per créixer feliços. Per aconseguir aquest objectiu oferim una atenció especialitzada i adaptada a les necessitats de cada família.
  • Servei de suport familiar, perquè els pares que portin als seus petits al nostre centre disposin de totes les facilitats econòmiques en l'adquisició dels productes necessaris per a la cura i l'alimentació del nadó, així com productes de puericultura.

A l'escola bressol Txanogorritxu de Sopelana, també oferim serveis addicionals com:

• Festes d'aniversari
  • Escola de pares
  • Ludoteca
  • Musicoteràpia

...i moltes altres sorpreses que us convidem a conèixer personalment 🙂

Aules:

• 2 aules d'0 – 1 anys
  • 1 aula d'1 – 2 anys
  • 1 patio de Jocs
  • 1 aula d'Psicomotriu

Els avantatges de l'Escola Bressol "haurreskola" Txanogorritxu de Sopela: